Trollstigen & Molde

Een lange reis hadden we voor de boeg na het ontbijt in het Hjelle Hotel. Via de Trollstigen, een bergweg van 109 km met zeer steile afdalingen en flinke haarspeldbochten, onze weg richting Molde voortgezet. Vanwege de flinke mist in de bergen, konden we jammer genoeg niet vanaf de top het dal in kijken waar de weg ons naartoe leidde. Onderweg nog 2 veerboten genomen en na een rit van 5 uur in Molde aangekomen. Omdat we een uur te vroeg waren om in te checken hebben we nog even het centrum bezocht en wat gegeten. Tegen het einde van de middag begon het te regenen en aangezien ons verblijf zich niet in het centrum bevindt, was er dan ook weinig meer te beleven hier.

Een groot contrast qua omgeving vergeleken met de afgelopen 2 dagen, de natuur en de bergen maken plaats voor een meer bewoonbaar en leefbaar gebied aan zee. (Jordan)

papa

Ha man, volgens mij bevalt het wel, van niemand veel last daar volgens mij ;-). Prachtige foto's, maar zie alleen dat het weer niet zo bijzonder is, ... of valt dat nog wel mee?
Verder alles goed met jullie ? ... en dit is jullie laatste week, het weekend naar Stavanger ! Gr papa.