Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jordan

Henk

Fyn te horen dat alles goed verlopen is. Kreeg t vanmorgen wel eventjes Spaans benauwd toen je meldde dat de boot erg schuin hing via w.app en daarna geen contact meer kreeg. ????, maar alles goed gekomen. Veel plezier en geniet mannen. Ga jullie verhalen zeker volgen, ???? Gr en ???? Papa

Marjolein

Ha jongens, waar blijven de foto's en de interessante verhalen van jullie reis, ik kijk er naar uit. Groetjes van je nieuwsgierige moeder :)

Henk

Zo man, zie het wel, echt Noors weer ;-). Maar goed, wel prachtige omgeving, en goed vlees ook nog zo te lezen! Wel al snel opgeschoten naar t westen en noorden. Wel alles voldoende kunnen zien en ervaren, of ....
En de rust in binnenland, er door gevangen of juist een opluchting na een jaar hard studeren.
Verder alles goed? Hoor t wel manneke ! Gr papa

Sandra

Klinkt avontuurlijk! Hebben jullie t gezellig? Veel plezier nog de komende week! X

Rob

Geiranger herinner ik mij nog goed als een van de mooiste plekjes aan de fjorden. Ben indertijd ook niet noordelijker gekomen dus complimenten voor jullie reislust en zin voor avontuur ook al vinden jullie het delen van een kamer in een hostel met anderen teveel avontuur????. Goede reis vandaag en veel plezier!

Sandra

Veel kilometers mannen! Knap werk! Geniet nog ff, vrijdag snel terug naar de bewoonde wereld in Stavanger? X